Dobór reklamy internetowej

marketing

Czasem warto zastanowić się jaką formę reklamy finansować, czy bardziej opłacalna dla naszej formy biznesu jest reklama internetowa, czy może tradycyjna oparta na materiałach drukowanych. Od reklamy oczekujemy zwiększenia obrotu a tym samym zwrotu kosztów na nią poniesionych. Kiedy prowadzimy mały sklepik osiedlowy na pewno nie warto inwestować w reklamę wirtualną, nawet reklama tradycyjna poza […]

Wady i zalety mailingu

marketing

Mailing jest znaną formą reklamy, może nie tak jak pozycjonowanie stron, ale jednak. Reklama internetowa go wykorzystuje jak i oczywiście występuje w tradycyjnej formie reklamy. Niestety internautom raczej się zdecydowanie źle kojarzy, bo jest zmorą chyba każdego posiadacza skrzynki pocztowej, który niefortunnie podał gdzieś swój adres. Na czy on polega i czy jest jednoznaczny ze […]

Reklama tradycyjna czy internetowa?

marketing

Reklama w tradycyjnym znaczeniu kojarzy się ludziom  z bannerami, ulotkami, wizytówkami, plakatami i właściwie ze wszystkim co można wydrukować, dotknąć. Oczywiście są do tego reklamy w mediach takich jak radio i telewizja, ale nie są one dostępne dla mniejszych firm. Rozwój internetu sprzyja rozwojowi także wirtualnych form reklamy. Reklama internetowa to bardzo szerokie pojęcie, które […]